جواب این سؤال به ۲ عامل بستگی دارد: نام برند شما و حوزهای که در آن کار میکنید.
بعضی وقتا از روی اسم یک برند، نمیشه حوزهٔ کاری اون برند و بهراحتی حدس زد. مثلاً نام «کاری نو» را در نظر بگیرید.
از روی این اسم نمیشه که دقیقاً چه کاری انجام میدهد؛ شرکت استارت اپیه؟ اموزشگاه کاریابیه؟ کار افرینه ؟ چیه؟
این برند با انتخاب شعار«قدم به قدم برای یادگیری» حل معمای پشت اسمش را تا حدی راحتتر کرده است!
پس اگه اسم برند تون واضحه و به تنهایی کاری که انجام میدین و محصولاتی که ارائه میدین و بیان میکنه خیلی نیاز نیست از همون اول شعار تبلیغاتی داشته باشین.
حتی اگراسم برندتون، حوزهٔ کاری تون و به خوبی معرفی میکنه بهتره وقتی کسب وکارتون بزرگ تر شد و و در بازار کار جا افتادید یک شعار خوب هم برای خودتون انتخاب کنید.