اولین چیزی که مردم بعد از شنیدن برند شما و دیدن لوگو کارتون میبینن شعار برند شماست که خلاصه و جذاب برند شمارو معرفی میکنه.
بدون شعار مناسب، مخاطب شناخت و اطلاعات درباره ی ارزشها و کاری که انجام میدهید و اینکه کی هستین به دست نمیاره .
داشتن شعار به جایگاه کسب و کارتون در بازار کار کمک میکنه و تصویر ذهنی مخاطب نسبت به شما رو شکل میده.
مثلاً به شعار بانک ملی دقت کنید: «هرجا سخن از اعتماد است، نام بانک ملی ایران میدرخشد»
پس با شعار برندمون به مخاطب میگوییم که این ما هستیم، و این خدمات و ارائه میدیم و به این دلیل برند ما بهترین انتخابه.
پس میتوان گفت به چند دلیل داشتن شعار برای کسبوکار خوبه.
- شعارها با بیان ارزش های شما ،شمارو از رقیب هاتون تمییز میدن.
- توجه مخاطبینمون رو جلب میکنیم.
- وقتی مخاطب شعار مارو میشنوه یه تصویر ذهنی از برند ما براش ساخته میشه.
- هدف های اصلی و هویت برندمون و نشون میدیم .
شما هم با توجه به جایگاه برندتون در بازار و چیزی که می خواهید با اون شناخته بشید حالت شعار خودتون و انتخاب کنید و بسازید.