باید-و-نباید

بایدها و نبایدهای اینستاگرام

یک سری اپدیت ها هر روز داره توی اینستاگرام میاد و باعث میشه چنل و پیج یا هر چیز دیگه ای که شما توش اکانت دارید دچار تغییر بشه که این تغییرات ممکنه روی لایک ویو و فروش شما تاثیر بذاره.

حتی اگ بلاگر باشید در تعداد مخاطبین شما و در نتیجه در روند تبلیغات شما موثره.

اولین نکته اضافه شدن ایکون ایموجی در استوری هاست این ایکون یه ورژن خیلی راحت برای ری اکت دادنه و در بازدید استوری تون موثره و حتما ازش استفاد کنید اما تعادل رو رعایت کنید .

2 پست هایی که شما میتونید توی دوتا پیج همزمان به صورت مشترک بارگذاری کنید.

بهترین حالت جواب دهی در این پست اینه که شما دوتا مخاطب یکسان توی دوتا پیج دارید و اینجوری بازدید پیجتون میره بالا

3 شما میخواین توی چالش یا کمپینی شرکت کنید شما پست بذارید و از اون شرکت درخواست کنید که شمارو قبول کنه و اینجوری اگه شما هم توی پیج خودتون هم اون برند باشید براتون بازدید خیلی خوبی میخوره .

4 پین کردن :شما میتونید 1 تا 3 تا از پست هاتون که میخواین و پین کنید و بیاد سه ردیف بالای پیجتون.

این کار واسه وقتیه که یه مخاطب جدید میخواد با شما آشنا بشه و دوست دارید یه سری پست هاتون اول بهش نشون داده بشه.

اما به این نکات توجه کنید.

که کدوم پست هاتون از همه بیشتر بازدید  داره و براتون فالوور اورده و کدوم پستتون محتوای خوبی داره یا اینکه کدوم پستتون درباره شما یا پیج شما به مخاطب اطلاعات لازم و میده اون پست ها رو پین کنید.

اینجوری فالو شدن و ورودی گرفتنتون از اکسپلور بیشتر میشه.

5 بلاک و ریپورت شدن ها :تا اطلاع ثانوی ویدیو با اهنگ هایی که نمیدونین کپی رایت دارن یا نه نذارید از اهنگ هایی که استفاده میکنید اسم اهنگ و خواننده رو در کپشن به انگلیسی وارد کنید .

6 یه علامت ستاره بالای پروفایل ها هست که اگه اون و بزنید براتون اون فرد فیوریت میشه و مخاطب منتخب میشه و پست و استوری هاش اول براتون میاد.

از مخاطبینتون در خواست کنید شما رو فیوریت کنن .

نظراتتان را با ما در میان بگذارید ...