الان دیگ همه تقریبا کنار کارشون یه پیج اینستاگرامی هم دارن که یا بلاگرن یا فروشنده
اما حالا بریم ببینیم برای شروع کدومش بهتره
اول اینکه میدونیم هر کاری سختی های خودشو داره و هر کدوم این دوتا هم مثل بقیه کارها سختی دارن
اما درامد هرکدوم چجوریه ؟!
اول بلاگری و برسی کنیم وقتی شما بلاگری میکنید یعنی شما در یک حوزه تخصص دارید مثلا بلاگریه استایلس ،بلاگریه عطر،بلاگری زبان و هر کار دیگه
که در هر کدوم از این زمینه ها فعالیت کنید از طرف یه سری افراد بهتون پیشنهاد همکاری و تبلیغات میشه
که درامد شما از همین طریقه
و شما باید مسولیت این کار و قبول کنید براش برنامه ریزی کنید و زمان بذارید
و شما باید به صورت روزانه روی پیجتون کار کنید چون اگه اینگیجمنت پیج تون بیاد پایین باعث نارضایتی میشید و نمیتونید تبلیغات بگیرید و اگه تبلیغاتی داشته باشید اونطور که باید موثر نیست و تعامل نمیگیرید
اما بریم سراغ پیج های فروشگاهی
در این صورت شخص باید یه سرمایه ای و داشته باشه و یه سری محصولات بیاره و بفروشه و درامدش و از فروش محصولاتش به دست بیاره
در صورتی که در بلاگری سرمایه اولیه نیاز نبود و شما میتونستید از صفر شروع کنید
و خب این کار هم مسئولیت های خودشو داره از عکاسی و استوری و پست از محصولات گرفته تا بسته بندی و ارسال اون ها
حالا یه مدل دیگ هست که اگ انجام بدین خیلی میتونین ازش درامد خوبی به دست بیارین اونم اینه که توی پیج فروشگاهی تون بلاگری کنید چون علاوه بر این که با محصولتون نیاز مشتری هاتون و رفع میکنید با استوری های روزانه هم احساسات اونارو درگیر میکنید و برای دنبال کردنتون بهشون هیجان میدین
و در کل برای هر کدوم از این پیج ها همونطور که همیشه گفتم استمرار تولید محتوای اصولی و برنامه ریزی مهم ترین چیزه!!!!