اهمیت شعار برند
اولین چیزی که مردم بعد از شنیدن برند شما و دیدن لوگو کارتون میبینن شعار برند شماست که خلاصه و جذاب برند شمارو معرفی میکنه. بدون شعار مناسب، مخاطب شناخت و اطلاعات درباره ی ارزشها و کاری که انجام میدهید و اینکه کی هستین به دست نمیاره . داشتن شعار به جایگاه کسب و کارتون […]
6 نوع شعار برند
کسب و کار ها با توجه به چشم اندازهایی که در نظر دارند اهداف ها و هویت متفاوتی هم دارند. برخی میخواهند یک پیام یا شعر یا یک احساس و به مخاطب انتقال بدهند اما بعضی افراد میخواهند یک تصویر سازی برای مخاطب بکنند. بر اساس اهداف کسبوکارها، میتوانیم شعارهای برند هارو دسته بندی کنیم: […]
3 هدف تبلیغات
ما وقتی واسه یه چیزی پول میدیم، انتظار داریم نتیجه بگیریم. بالاخره یک هدفی پس ذهن ما هست که اگه بهش نرسیم، احساس میکنیم پول و وقتمون و هدر دادیم . پس میتوان در تعریف هدف تبلیغات گفت: اهداف تبلیغاتی به چیزی گفته میشه که یک شرکت هدف گذاری کرده که با اجرای تبلیغات به […]
4 مزایای بازاریابی آنلاین
با بررسی رفتار مشتری و ویژگیهایی از قبیل سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی و … میتوانید مشتریانی را که احتمال بالاتری برای خرید دارند و بیشتر با برند شما درگیر میشوند، پیدا کنید، محصولات مشابه با سلیقهی اونارو در اختیارشون قراربدین و پیشنهادهای جذابی بهشون ارائه بدین. این ویژگی به شما فرصت میدهد، لحظه به لحظه […]
برسی نتایج حاصل شده از فعالیتهای بازاریابی اینترنتی
ابزارهای رایگانی وجود دارند که با استفاده از اونا میتوانید میزان کارایی بازاریابی اینترنتون و ارزیابی کنید.
هزینه ی فعالیتهای بازاریابی آنلاین
فعالیت های اینترنتی میتونه هزینه های زیادی به همراه داشته باشه ،اما خوشبختانه امکان سازگار کردن هزینه ها با بودجه های در نظر گرفته شده برای بازاریابی آنلاین وجود دارد.و از قبل باید هزینه های سالانه ، هاست و دامین وب سایت کنار بذارید تا از کارکرد موثر مهمترین بخش بازاریابی اینترنتی تون خیالتون راحت […]
4 بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا شامل فعالیت هاییه که در اون محتوایی برای جذب مخاطبین هدف و جلب اعتماد مخاطبین در اینترنت بارگذاری میشود. که با توجه به نیازتون و زمینه فعالیتتون در یکی از موارد زیر است:
گام 1 برای شروع بازاریابی اینترنتی چیست؟
در ابتدای فعالیتهای مرتبط با بازاریابی اینترنتی، اولین کاری که باید انجام دهید راهاندازی وبسایتی زیبا و حرفهای است. اگر توان پرداخت هزینه دارید ،به کار گرفتن یک فرد متخصص بهترین کار است. چون این افراد با توجه به تجربه ای که دارند میتوانند به خوبی مخاطبین مورد نظر شما رو جذب کنند. از اونجایی […]
4 نکته قبل از افتتاح پیج اینستاگرام
خیلی از افراد همین طوری و بدون برنامه یا با تشویق دیگران یک پیج اینستاگرام افتتاح میکنن و انتظار دارن خیلی سریع به موفقیت برسن ، اما هیچ وقت نتیجه نمیگیرن. چرا؟ چون قدرت این موارد رو دست کم گرفتن: 1 داشتن هدف بلند مدت اکثر این افراد بعضی از عوامل بسیار مهم مثل هدف […]
معرفی محصول
وی چت ، لاین ، تلگرام ، واتساپ و حالا اینستاگرام نمایشگاه های موقتی بودن که شما می تونستید برای مدتی غرفهای در اونجا داشته باشید و خدمات و محصولاتتون رو به کاربران معرفی کنید. به علت های مختلف مردم بعد از مدتی هرکدام از این نمایشگاه ها رو ترک کردند و به نمایشگاه بعدی […]