1_اولین تغییری که الگوریتم اینستاگرام کرده اینه که هرچی بیشتر درگیر باشی بهتره
حالا این یعنی چی؟
اینستاگرام توی سال 2021 اکانت هایی که تازه ساخته شدن و خیلی بیشتر به بقیه نشون داد
ولی توی این تغییر جدید هرچی شما پیجت درگیری یشتر لایک و کامنت بیشتر پروفایل ویزیت بیشتر سیو بیشتر داشته باشه شانس دیده شدنت بیشتره.
پس محتواهایی درست کن که مرتبط با حوزه کاریت باشه و برات فروش ایجاد کنه و مخاطب و درگیر کنه.
2_تو سال 2021 اگه تو غیب میشدی و یهو میومدی فعالیت میکردی مورد استقبال قرار میگرفتی اما داخل سال جدید اینستاگرام تصمیم گرفت به کسایی توجه کنه که مستمر فعالیت میکنن ومرتب پست و استوری میذارن.
پس لطفا اگه یکم بی برنامه بودی امسال یکم منظم باش و فعالیت کن و سعی کن هر روز استوری بذاری.
3_یکی از قسمت هایی که اینستاگرام توی مناسبت های مختلف ازش رو نمایی میکنه استیکره استوریه و تعامل داخل استوری خیلی مهمه.
لایک استوری و ریپلای در استوری و استقاده از استیکر ها در دیده شدن استوری خیلی مهمه.
4_کپشن خیلی برای اینستاگرام مهمه.
و امسال خیلی به اون توجه کرده و رویکردش اینه که در کپشن شما یه میکرو بلاگ درست کنی.
یعنی در چند خط بنویسی وحتما کال تو اکشن داشته باشه و هشتگ داشته باشه حتما.
اهمیت هشتگ خیلی زیاد شده پس حتما هشتگ بزن و به کپشنت توجه کن.
5_اهمیت کامنت مارکتینگ افزایش پیدا کرده
فقط خواهشا گدایی کامنت نکنید که توروخدا کامنت منو لایک کنید نذارید.
یه سری کامنت هایی حرفه ای بذارید که صاحب پیج خوشش بیاد و کامنتت و پین کنه.
این بهترین حالته که در پیج های مرتبط و پیجهای هم کارهات کامنت های خوب بذاری.
6_این تغییر خیلی مهمه و چیزی نیست جز ریلز
ریلز در جذب فالور خیلی موثره
7_اخرین تغییر اینه که اینستاگرام داره به سمت محتواهایی میره که مفید باشن و از محتوا هایی که جنبه ی سرگرم کننده دارن فاصله میگیره.
قبلا اگر عکس سلفی یا حتی عکس غذا میذاشتیم داخل اکسپلور هم میرفت اما الان داره سمت پست هایی میره که چه عکس و ویدیو چه عکس نوشته که اطلاعات مفید منتقل کنه.
پس پست هایی بذارید که اطلاعات مفید انتقال بده.