1_اولین تغییری که الگوریتم اینستاگرام کرده اینه که هرچی بیشتر درگیر باشی بهتره

حالا این یعنی چی؟

اینستاگرام توی سال 2021 اکانت هایی که تازه ساخته شدن و خیلی بیشتر به بقیه نشون داد

ولی توی این  تغییر جدید هرچی شما پیجت درگیری یشتر لایک و کامنت بیشتر پروفایل ویزیت بیشتر سیو بیشتر داشته باشه شانس دیده شدنت بیشتره.

پس محتواهایی درست کن که مرتبط با حوزه کاریت باشه و برات فروش ایجاد کنه و مخاطب و درگیر کنه.

2_تو سال 2021 اگه تو غیب میشدی و یهو میومدی فعالیت میکردی مورد استقبال قرار میگرفتی اما داخل سال جدید اینستاگرام تصمیم گرفت به کسایی توجه کنه که مستمر فعالیت میکنن ومرتب پست و استوری میذارن.

پس لطفا اگه یکم بی برنامه بودی امسال یکم منظم باش و فعالیت کن و سعی کن هر روز استوری بذاری.

3_یکی از قسمت هایی که اینستاگرام توی مناسبت های مختلف ازش رو نمایی میکنه استیکره استوریه و تعامل داخل استوری خیلی مهمه.

لایک استوری و ریپلای در استوری و استقاده از استیکر ها  در دیده شدن استوری خیلی مهمه.

4_کپشن خیلی برای اینستاگرام مهمه.

و امسال خیلی به اون توجه کرده و رویکردش اینه که در کپشن شما یه میکرو بلاگ درست کنی.

یعنی در چند خط بنویسی وحتما کال تو اکشن داشته باشه و هشتگ داشته باشه حتما.

اهمیت هشتگ خیلی زیاد شده پس حتما هشتگ بزن و به کپشنت توجه کن.

5_اهمیت کامنت مارکتینگ افزایش پیدا کرده

فقط خواهشا گدایی کامنت نکنید که توروخدا کامنت منو لایک کنید نذارید.

یه سری کامنت هایی حرفه ای بذارید که صاحب پیج خوشش بیاد و کامنتت و پین کنه.

این بهترین حالته که در پیج های مرتبط و پیجهای هم کارهات کامنت های خوب بذاری.

6_این تغییر خیلی مهمه و چیزی نیست جز ریلز

ریلز در جذب فالور خیلی موثره

7_اخرین تغییر اینه که اینستاگرام داره به سمت محتواهایی میره که مفید باشن و از محتوا هایی که جنبه ی سرگرم کننده دارن فاصله میگیره.

قبلا اگر عکس سلفی یا حتی عکس غذا میذاشتیم داخل اکسپلور هم میرفت اما الان داره سمت پست هایی میره که چه عکس و ویدیو چه عکس نوشته که اطلاعات مفید منتقل کنه.

پس پست هایی بذارید که اطلاعات مفید انتقال بده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *