رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی (Advertorial) چیست ؟

رپورتاژ آگهی (Advertorial)

رپورتاژ آگهی (Advertorial) به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش ارائه شود.

رپورتاژ آگهی (Advertorial) چیست ؟

یعنی، مخاطبان رسانه‌ای تصور کنند که یک گزارش بی طرفه به آنها ارائه می‌شود، در حالی که آنچه آنها می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آنها است.

رپورتاژ آگهی چگونه باعث افزایش رتبه ما در گوگل خواهد شد ؟

در سال های اخیر این روش را از تبلیغات مستقیم تأثیرگذارتر می دانند.

هر کسب و کار یا خدمتی با لینک های فراوان از طریق پخش رپورتاژ خبری در سایت های معتبر می تواند برند خود را به مخاطبان زیادی معرفی کند و در ذهن آن ها جای بگیرد و میزان سرچ کردن آن برند یا سایت بیشتر خواهد شد و هرچه این آمار بالاتر رود رتبه سایت در گوگل نیز بالاتر می رود.

رپورتاژ آگهی نسبت به سایر شیوه های تبلیغاتی چه مزایی دارد ؟

رپورتاژ آگهی های اینترنتی یا رپرتاژ خبری، یکی از بهترین شیوه تبلیغاتی آنلاین در جهان میباشند.

در این روش تبلیغات، یک متن تبلیغاتی بصورت گزارش یا مصاحبه و یا معرفی محصولات و خدمات در معتبرترین سایت ها منتشر میشود .

رپورتاژ آگهی

اصولا در رپورتاژ آگهی، کالا ها و خدمات با توصیف و توضیحات کاملتری به صورت تصویری، عکس، فیلم معرفی میشوند به همین جهت یکی از بهترین روش برای ارتقاء رتبه سایت در گوگل میباشد.

هدف از رپورتاژ آگهی چیست ؟

رپورتاژ اگهی اصولا مزایای تبلیغات چاپی سنتی را با مقالات ویژه‌ای که توسط یک گزارشگر خبری نوشته می‌شود را ترکیب می‌کند.

داستان‌های ویژه اغلب به‌ ویژگی‌های بیشتر و خاص تری در مورد شرکت یا محصولات شما به نسبت تبلیغات سنتی می‌پردازد.

مهمترین نکات برای تاثیرگذاری بیشتر رپورتاژ چیست ؟
رپورتاژ آگهی

اول

نحوه تهیه رپورتاژ بسیار مهم است و لازم است توسط یک تیم متخصص مشاور بازاریابی و برندینگ و متخصص سئو تهیه شود.

دوم

در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری معتبر منتشر شود.

سوم

 محتوای خبر با توجه به نوع مخاطبان وبسایت منتشر کننده تهیه شود تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد .

نظراتتان را با ما در میان بگذارید ...