- بررسی رفتار مشتری
با بررسی رفتار مشتری و ویژگیهایی از قبیل سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی و … میتوانید مشتریانی را که احتمال بالاتری برای خرید دارند و بیشتر با برند شما درگیر میشوند، پیدا کنید، محصولات مشابه با سلیقهی اونارو در اختیارشون قراربدین و پیشنهادهای جذابی بهشون ارائه بدین. این ویژگی به شما فرصت میدهد، لحظه به لحظه نیازهای مشتریان خود را دنبال کنید و محصولات متناسب به آنها نشان دهید.
- دسترسی سریع و راحت
بازاریابی آنلاین سبب میشود کاربران بتوانند به راحتی با یک کلیک، با محصول شما آشنا شوند و محصول موردنظر را خریداری کنند.
- هزینههای عملیاتی پایین
یکی از مزایای بسیار مهم بازاریابی آنلاین، صرفهجویی در زمان، مقرونبهصرفه بودن و حفظ محیط زیست است.
هدفگیری دقیقتر مشتری
در بازاریابی آنلاین شما میتوانید مشتریان خود را دستهبندی کنید و پیشنهادهای مختص هر دسته را در اختیارشان قرار دهید.