فعالیت های اینترنتی میتونه هزینه های زیادی به همراه داشته باشه ،اما خوشبختانه امکان سازگار کردن هزینه ها با بودجه های در نظر گرفته شده برای بازاریابی آنلاین وجود دارد.و از قبل باید هزینه های سالانه ، هاست و دامین وب سایت کنار بذارید تا از کارکرد موثر مهمترین بخش بازاریابی اینترنتی تون خیالتون راحت بشه .

فعالیت در فضای مجازی اگه وظیفه تولید محتوا و مدیریت محتواتون و به شخص دیگه ای نسپارید ،خودش به تنهایی هزینه ای ندارد.

تعدادی از پلتفرم‌های بازاریابی ایمیل موجود، برای صد یا هزارمخاطب اولیه شما هزینه‌ای در نظر نمی‌گیرند و با استفاده از این پلتفرم‌ها می‌توان بعد از افزایش نسبی درآمد، اقدام به پرداخت هزینه برای این بخش کرد. به‌علاوه ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی رایگانی چون گوگل پلنر (Google Keyword Planner) هم وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بدون پرداخت هزینه وب‌سایت خود را بهینه‌سازی کنید و می‌تواند انتخاب ایده‌آلی برای شروع کار باشد.

از بخش های ساده بگذریم تعدادی بخش مهم وجود داره که بهتره سرمایه مون رو برای اونا بذاریم:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *