وقتی مشتری بهمون میگه محصولتون گرونه چجور برخوردی باهاش داشته باشیم.
1 شما برسی کنید مشتری هاتون برای چه چیز هایی بهای زیادی دارند میپردازند و محصولتون رو باهاش مقایسه کنید .
مثلا یک معلم برای تولید ویدئو های آموزشیش ماهانه 5 ملیون تومن به تدوینگر پول میده و شما یک پکیج اموزشی تدوین ویدیو دارید که اون معلم فقط با پرداخت 2 ملیون تومن میتونه خودش ویدئوهارو طبق سلیقه خودش تدوین کنه.
و دیگه احتیاجی نیست که ماهانه 5 میلیون برای ادیت ویدیو هاش پرداخت کنه و محصول شما براش همیشه میمونه ،در صورتی که اون سالانه 60 میلیون به شخص دیگه ای پرداخت میکرده و اون پول و دیگ نداره.
اینجوری قیمت محصول تون رو در برابر اون مبلغ بسیار ناچیز نشون میدید.
در نتیجه راحت تر خرید میکنه!
2 ارزش محصولتون رو ببرید بالا تا قیمتش اونقدر تو چشم نیاد.
مثلا اگر کسی برای ساخت یک ویلا صدها میلیون هزینه کرده و کار شما فروش درب ضد سرقته بهش بگید که محصول شما هم زیبایی ویو بیرونی ویلا رو چندبرابر میکنه.
هم ضد سرقته و هم در مقابل اون صدها میلیونی که هزینه کرده بسیار هزینه ناچیزیه، در مقابل کارایی که براشون داره.
3 کیفیت محصولتون رو به مشتری ثابت کنید وبهش بگید نتیجه ای که از خرید اون محصول به دست میاره خیلی بیشتر از هزینه ایه که میکنه.
با انجام این 3 تکنیک ذهنیت مشتری نسبت به محصولتون رو تغییر میدید و موانع ذهنیش رو برطرف میکنید.