همونطور که میدونید در اینستاگرام افراد مختلف با جامعه هدف های مختلف و اهداف مختلفی وجود دارند که برای رشد از یک سری الگوی مشخص پیروی میکنن و یکی از اونها همونجور که قبلا گفتیم تولید محتوای مستمر و دائمیه .
شاید فکر کنید که از یه جایی به بعد دیگ حرفی برای گفتن ندارید و ندونید چیکار کنید.
اما راه حل این مشکل چیه ؟
یعنی چی؟
یعنی شما بدون اینکه محصولی رو بفروشین و یا بخواین کسی رو مجبور به خرید کنید به صورت غیر مستقیم افراد رو با حوزه کاری و محصولاتتون آشنا کنید مثلا درباره پشت صحنه ها ،حمایت هایی که تاحالا شدین ، نحوه رسیدنتون تا این مرحله از کارتون و…. رو بدون اینکه به صورت مستقیم از کارتون صحبت کرده باشید ، غیر مستقیم مخاطب رو مطلع کردید.
مثلا کار شما نقاشی کردنه
میاین از نقاشی هاتون عکس میذارید بدون اینکه به مخاطب بگید اون ها رو بخره یا توی بیوتون بنویسید فروش تابلوها نقاشی
اینجوری شما به مخاطب نشون دادید کارتون نقاشیه و ارتباط ها و دایرکت هایی که دریافت میکنید در همین زمینه است .
فقط حواستون باشه که دسته بندی هاتون خیلی متفاوت از هم نباشه !
مثلا برای پیج نقاشی درباره هنرمندهای نقاش
تکنیک های مختلف نقاشی
آنالیز نقاشی ها و ..
میتونید صحبت کنید.
اما نیاین درباره فشن صحبت کنید پست بعد درباره سفر کردن !!!
پس لازمه که بدونید درباره چه موضوعی میخواین صحبت کنید که هدف نهایی تون با هدفی که دارین طی میکنید متفاوت نباشه .
برای تولید دسته بندی محتوایی بهتر ، لازمه که بدونید ما دو نوع تولید محتوا داریم :
1 تولید محتوای عملکردی:
تولید محتوایی که شما محصولتون و معرفی میکنید و از فواید اون برای مخاطب توضیح میدین تولید محتوای عملکردیه .
2 تولید محتوای احساسی
اما تولید محتوایی که احساس مخاطب و درگیر کنه، مثلا بهش احساس سلامتی یا شادابی یا راحتی بده ،تولید محتوای احساسی هست .
پس حواستون به این دو مورد هم باشه!!!!