تمام افرادی که کسب و کار خودشون و دارن در تلاش اند به هر طریقی سهم بیشتری در بازار رو نسبت به رقیب هاشون داشته باشند.و امروزه درصد خیلی بالای از کسب و کارها دارای شبکه های اجتماعی مختلف و فعالیت هدفمند هستند.
خب مسلما هدف صاحب هر کسب و کاری خرید محصولات و استفاده از خدمات اون هاست .و میخواهند وقتی شما مثلا وارد سایتشون میشین خدماتشون و مشاهده میکنید در نهایت از انها خرید کنید.حالا سوال اینجاست که چجوری اون هارو به سوی خرید دعوت کنیم ؟
و اما کال تو اکشن چیه؟!
افراد رو برای انجام عملی از پیش تعیین شده، دعوت میکند.مثلا:
“برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید“ یا “همین حالا از ما خرید کن“ .
و اما برای اینکه افراد به حرف شما گوش بدن و کاری که میگین و انجام بدن باید دلیل محکمی داشته باشید.
“فقط 24 ساعت فرصت داری که محصول ما رو با 50% تخفیف خریداری کنی.
استفاده نادرست از کال تو اکشن نتایج مخربی در پی خواهد داشت پس حسابی حواستون باشه که چجوری مخاطبین و دعوت به خرید میکنید.
روی ارزش افزودهای که به مخاطب ارائه میکنید، تمرکز داشته باشید.
اگه هدفتون پاسخ مشتری به دعوتتون هست باید اون به محصول یا خدمات شما نیاز داشته باشه
اینکه اگه محصول شمارو بخرند و یا در جای مورد نظر شما کلیک کنند چه چیزی به دست می اورند؟
در زمان ساخت کال تو اکشن به سوال های مخاطبین توجه کنید و به انها پاسخ بدین
وقتی مخاطبین میخواهند برای داشتن محصول شما هزینه کنند و یا اطلاعاتی در اختیارتون بذارن، طبیعیه که نگران باشن . اونارو توجیه کنید و سوالاتشون رو پاسخ بدین.
.
حواستون به تعداد فراخوانها باشد
اعصاب کاربران و خورد نکنید و با استفاده بیش از حد جملات کال تو اکشن اون هارو فراری ندین.با کم کردن تعداد انتخاب های مشتری اون هارو به کمتر فکر کردن دعوت میکنید و راحت تر میتونن خرید کنن.
به موقعیت فراخوانهای خود دقت کنید
اونهارو در بالا یا وسط قرار بدین،این بهترین حالت است.