5 تا هایلایت ضروری که پیجتون باید داشته باشه

ما برای اینکه خیلی سریع بتونیم خودمون رو به مخاطبان معرفی کنیم به یم سری هایلایت نیاز داریم که اطلاعات مفید و کوتاهی از ما در اختیار مخاطب قرار بدن. پس بریم که با ضروری ترین هایلایت ها اشنا بشیم: 1 درباره من هر کسی که وارد پیج شما میشه دوست داره که بدونه چه […]

8 راه رفع اکشن بلاک

برای هر کدوم ما ممکنه پیش اومده باشه که پیغام اکشن بلاک و از اینستاگرام دریافت کنیم ومدت طولانی روی پیجمون بمونه . حالا با استفاده از این چند روش میتونیم این مشکل و حل کنیم: 1 اولین راه برای اینکه به اینستاگرام نشون بدین شما واقعی هستید و ربات نیستین. اینه که بیو پیجتون رو […]

2 مورد که بازدید استوریمون کم و کم میکنه .

اولین علت کم شدن بازدید استوری استفاده اشتباه از استیکر های تعاملیه 1 استفاده اشتباه از استیکر پل سعی کنید تا حد امکان از این استیکر برای استوری اول استفاده نکنید چون به شدت بازدید استوری هامون کاهش میده. میتونید داخل استوری وسط استوری ها یا اخرین استوری استفاده کنید و در صورتی از این […]

7 تغییرات الگوریتم اینستاگرام

1_اولین تغییری که الگوریتم اینستاگرام کرده اینه که هرچی بیشتر درگیر باشی بهتره حالا این یعنی چی؟ اینستاگرام توی سال 2021 اکانت هایی که تازه ساخته شدن و خیلی بیشتر به بقیه نشون داد ولی توی این  تغییر جدید هرچی شما پیجت درگیری یشتر لایک و کامنت بیشتر پروفایل ویزیت بیشتر سیو بیشتر داشته باشه […]

بدون مهارت تبلیغ نکنید

بدون-مهارت-تبلیغ-نکن

در عصر تکنولوژی زمان طلاست و اگرمفید نباشید ادم ها حاضر نیستن شمارو وارد معدن طلای شخصیشون بکنن و چیزی از اون رو در اختیار شما قرار بدن بخصوص اینکه بخواین با یک محتوای تبلیغاتی بخواین راجب خودتون صحبت کنید. ساخت محتوای جذاب در زمان کمتر از 30 تا 60 ثانیه میدونید چرا اینستاگرام انقدر […]

اگه این 5 تا کارو برای پیجتون انجام دادید شما یک حرفه ای هستید.

ویژگی-های--یک-حرفع-ای

اولین کار اینه که پیجتونو به حالت کریتوریا بیزنسی تبدیل کنید که پیشنهاد ما حالت کریتور هست. همچنین دسته بندی پیجتون رو هم مشخص کنید تا هم اینستاگرام و هم فالوورا متوجه بشن که شما در چه زمینه ای فعالیت میکنید.  دومین کار اینه که قبل از شروع فعالیت و پست گذاری بایو پیجتونو بصورت […]

5 تکنیک حرفه ای برخورد با مشتری مخصوص ادمین ها

اول اینکه همیشه حین تولید محتوا ،کپشن نویسی و دایرکت جوری صحبت کنید که به فالوورها و مشتری حس ارزشمندی منتقل کنید . مثلا در دایرکت با کمال احترام مشتری رو با اسمش صدا کنید و از سلیقه ای که داره تعریف کنید. دوم اینکه به مشتری این حس رو بدید که شما دوست اون […]

کی اکانتتون آماده تبلیغه؟!

کی-اکانتتون-آماده-تبلیغه؟!

اینکه  بایو خوب باشه ، عکس پروفایل اوکی باشه ، هایلایت ها وکپشن ها خوب باشن یه پیش نیازه! اما: زمانی اکانت شما اماده تبلیغه که پست های شما و استوری هاتون بتونه منجر به جلب توجه مشتری به استفاده از خدمات و کالاهای شما و در نهایت فروش بشه. برای اینکه بتونید پیجتونو اماده […]

2 ایده تولید محتوا

ایده-برای-تولید-محتوا

احتمالا خیلی هامون تجربه اش و داشتیم که بعد از یه مدتی دیگه هیچ ایده ای به ذهنمون نمیرسه و نمیدونیم درباره چی تولید محتوا کنیم !! بریم چندتا ایده رو براتون بگم که وقتی هیچی به ذهنتون نمیرسه  میتونید ازشون استفاده کنید . 1 تقریبا هممون توی یه رشته ای رفتیم و درس خوندیم […]

2 تکنیک برای تولید محتوای دائمی

همونطور که میدونید در اینستاگرام افراد مختلف با جامعه هدف های مختلف و اهداف مختلفی وجود دارند که برای رشد از یک سری الگوی مشخص پیروی میکنن و یکی از اونها همونجور که قبلا گفتیم تولید محتوای مستمر و دائمیه . شاید فکر کنید که از یه جایی به بعد دیگ حرفی برای گفتن ندارید […]