1 خودتون باشید

و در حد و توان خودتون تولید محتوا کنید چون اینجوری افرادی رو جذب میکنید که واقعیت شما علاقه دارند و زمانی که از واقعیت شما مطمئن میشن ،خیلی راحت تر بهتون اعتماد میکنن و علاقه مند میشن.

2 درباره چیزی که تجربه یا اطلاعاتی ندارید ،تولید محتوا نکنید.

چون مخاطب حرفه ای متوجه عدم تسلط شما میشه و این برای وجه شما و رشدتون اصلا خوب نیست .

3 ویژگی های هر رسانه ای که در آن فعالیت میکنید و به خوبی بشناسید.

چون اگر ویدئو های شما توی اینستاگرام خوب بازدید میگیره دلیلی نیست که توی یوتوب هم بازدید خوبی بتونه بگیره.

هر رسانه ای ویژگی خاص خودشو داره

4 حواستون به بازارتون باشه

فضای کار شما یک فضای رقابتیه

مخصوصا که این چند ساله اخیر رقابت سنگینی در اینستاگرام بین کسب و کار ها وجود داره.

پس سعی کنید علاوه بر اینکه محتوای خوبی تولید میکنید با رقیب هاتون هم تعامل خوبی داشته باشید و در کیفیت محتواتون باهاشون در رقابت باشید .

اونارو آنالیز کنید و سعی کنید از اونا متفاوت باشید.

5 با مخاطبانتون صادق باشید

اگر میخواید اون ها همیشه باورتون داشته باشن و بتونن به دیگران معرفیتون کنن باید به صداقت شما اطمینان داشته باشند.

پس تا جایی که میتونید صداقتتون رو بهشون ثابت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *