1 خودتون باشید
و در حد و توان خودتون تولید محتوا کنید چون اینجوری افرادی رو جذب میکنید که واقعیت شما علاقه دارند و زمانی که از واقعیت شما مطمئن میشن ،خیلی راحت تر بهتون اعتماد میکنن و علاقه مند میشن.
2 درباره چیزی که تجربه یا اطلاعاتی ندارید ،تولید محتوا نکنید.
چون مخاطب حرفه ای متوجه عدم تسلط شما میشه و این برای وجه شما و رشدتون اصلا خوب نیست .
3 ویژگی های هر رسانه ای که در آن فعالیت میکنید و به خوبی بشناسید.
چون اگر ویدئو های شما توی اینستاگرام خوب بازدید میگیره دلیلی نیست که توی یوتوب هم بازدید خوبی بتونه بگیره.
هر رسانه ای ویژگی خاص خودشو داره
4 حواستون به بازارتون باشه
فضای کار شما یک فضای رقابتیه
مخصوصا که این چند ساله اخیر رقابت سنگینی در اینستاگرام بین کسب و کار ها وجود داره.
پس سعی کنید علاوه بر اینکه محتوای خوبی تولید میکنید با رقیب هاتون هم تعامل خوبی داشته باشید و در کیفیت محتواتون باهاشون در رقابت باشید .
اونارو آنالیز کنید و سعی کنید از اونا متفاوت باشید.
5 با مخاطبانتون صادق باشید
اگر میخواید اون ها همیشه باورتون داشته باشن و بتونن به دیگران معرفیتون کنن باید به صداقت شما اطمینان داشته باشند.
پس تا جایی که میتونید صداقتتون رو بهشون ثابت کنید.