اول اینکه همیشه حین تولید محتوا ،کپشن نویسی و دایرکت جوری صحبت کنید که به فالوورها و مشتری حس ارزشمندی منتقل کنید .
مثلا در دایرکت با کمال احترام مشتری رو با اسمش صدا کنید و از سلیقه ای که داره تعریف کنید.
دوم اینکه به مشتری این حس رو بدید که شما دوست اون هستید و در کمال ارامش اون و راهنمایی کنید.
مثلا توی دایرکت جواب های تک کلمه ای و کوتاه بهشون ندید.
سوم اینکه وقتی مخاطب درباره ی یک محصول از شما سوال میپرسه درباره همون محصول بهش اطلاعات بدید اگه اون محصول و نداشتید فقط در صورت تمایل خود مشتری درباره دیگر محصولات واسش توضیح بدید.
چهارم اینکه از کلمه رایگان استفاده کنید.
یک سری امکانات رو به صورت رایگان در اختیار مشتری قرار بدید.مثل مشاوره و ارسال رایگان.
پنجم اینکه حوصله مشتری رو سر نبرید.
چه در تولید محتوا و چه در دایرکت سعی کنید،
از اضافه گویی پرهیز کنید تا مخاطب خیلی سریع منظور شمارو متوجه بشه.