شاخه-های-دیجیتال-مارکتینگ-رو-میشناسی؟

4 تا از شاخه های دیجیتال مارکتینگ

کلی شاخه و تنوع داره از جمله:

Seo specialist

کار متخصص سئو بهینه سازی موتور جست و جو و بهبود رتبه وبسایت در نتیجه سرچ گوگل هست که به بیزنس ها کمک میکند نسبت به رقباشون جایگاه بالاتری به دست بیارن .متخصصین سئو با ابزارهای مختلفی باید کار کنن.

Social media marketer

متخصص سوشال مدیا باید بتواند بر اساس اهداف بیزنس، کلندر محتوایی رو جوری تنظیم کند که به صورت اورگانیک و از طریق چنل های مختلف سوشال مدیا ورودی و ترافیک به بیزنس آورده شود.زیر شاخه هاش هم متخصص محتوا و کپی رایت ها هستند.

Performance marketer

پرفورمنس مارکتر در واقع کسی هست که وظیفه اجرای کمپین های paid  مثل گوگل ادز،تبلیغات بنری و کلیکی و … بیزنس رو بر عهده دارد.

باید بتونه بودجه تبلیغ بیزنس رو خیلی بهینه مدیریت کنه که هزینه به ازای هر یوزر جدید،هر ویو و … از یک حدی بالاتر نرود.

Marketing aoutomation

مدیرمارکتینگ اتومیشن هم وظیفه اتوماتیک کردن جزیی ها و ایونت های مهم رو به عهده دارند.یک متخصص اتومیشن لازمه از سرویس های مخصوصی مثل وب اینگیج و …استفاده کنه و به بیزنس کمک کنه نرخ کانورژن ها و اینگیجمنت افزایش پیدا کند.

نظراتتان را با ما در میان بگذارید ...