انتخاب های مشتری تون و محدود کن

ذهن پردازش گر ما معمولا وقتی چندتا گزینه وجود داره گیج میشه و نمیتونه تصمیم گیری کنه !

شما باید بیاین انتخاب و برای مشتری راحت کنید تا بتونن به راحتی ازتون خرید کنن.

اما چجوری ؟!

مثلا وقتایی که فروشنده ازمون میپرسه چجوری میتونم کمکتون کنم؟تو چه رنج قیمتی میخواین؟ چی مد نظرتونه؟چه رایحه ای از عطر باب سلیقه تون؟

داره به ما کمک میکنه که گزینه های گیج کننده دیگه رو حذف کنه و ما راحت تصمیم در خریدمون بگیریم .

حالا توی فروشگاه های اینترنتی با ابزاری به نام فیلتر این کار و انجام دادن و محصولات رو دسته بندی کردن.

اما توی اینستاگرام چطور این کارو انجام بدیم؟

اگه کسی توی اینستاگرام بهتون دایرکت داد و درمورد محصولتون سوال کرد ، میتونید با چند سوال کوتاه نیازش و  متوجه بشید و بهترین گزینه رو پیشنهاد بدید.

از اون دسته فروشنده ها نباشید که میخوان تنوع اجناسشون و به رخ بکشن و درباره همه محصولاتشون توضیح بدن .

هرچی کمتر مشتری رو گیج کنید و به خواسته ای که داره نزدیک تر بشید مشتری بهتر تصمیم میگیره و احتمال خریدش بیشتر میشه.

نظراتتان را با ما در میان بگذارید ...