با ذهن مخاطبینت بازی کن

بریم ببینیم چجوری با بازی دادن ذهن مخاطبینمون محصولمون و بفروشیم.

خب ذهن ما هر چیزی که سرگرمش کنه رو خیلی دوست داره!و دلش میخواد که دنبالش کنه.

خب شما باید یه بازی طراحی کنید که مخاطب وقتی میخواد از نقطه a به b برسه با یه بازی این مسیر و طی کنه.

مثل همون استوری های داستانی و سریالی که مخاطب و کنجکاو میکرد و تا انتها مارو همراهی میکرد یه چیز اون جوری که شما طی مسیری که طراحی کردید مخاطب و میرسونید به هدفی که خودتون میخواین.

مثلا دیدین یه سریا میان میگن خیلیاتون ازم پرسیدین موهام و کجا رنگ کردم !!حالا اینکه پرسیدن یا نه شو خدا میدونه اما با این روش اول مخاطب و کنجکاو میکنه که چ اتفاقی افتاده و بعد تبلیغاتشو انجام میده .

یا مثلا آخرین اسلاید پستتون یه سوال معمایی بپرسین یا بیاین بگین این پست جایزه داره اون و ذخیره کنید و اگه ذخیره کردین کامنت بذارین ذخیره شد تا اسمتون وارد قرعه کشی بشه.

اینجوری کلی کامنت میگیرین .

یا یه بازی دیگ یه جمله کمرنگ داخل ویدیتون جایگذاری کنید و بگید هرکی جمله رو کفت جایزه داره یا دوتا عکس بذارید بگید تفاوت هاش و بگن

اینجوری مخاطب وارد بازی شما و محصولتون میشه !

یا یه نیازتون و بگید و تبلیغ انجام بدین اینجوری که مثلا بگید که چند وقت بوده خیلی جوش میزدید و از وقتی این محصول و استفاده میکنید پوستتون صاف شده.

پس شما به عنوان یه پیج فروشگاهی یا بلاگری باید ذهن مخاطب و درگیر و سرگرم کنید چون الان دیگ اون دوره گذشته ک بگید این محصول و دارید با این قیمت و مخاطب ازتون خرید کنه شما اگه بتونید غیر مستقیم محصولتون و بفروشید برنده این، و خروجی خیلی خوبی میگیرید .

نظراتتان را با ما در میان بگذارید ...