ارزیابی-نتایج-حاصل-شده-از-فعالیت‌های-بازاریابی-اینترنتی

برسی نتایج حاصل شده از فعالیت‌های بازاریابی اینترنتی

برسی نتایج حاصل شده از فعالیت‌های بازاریابی اینترنتی

ابزارهای رایگانی وجود دارند که با استفاده از اونا می‌توانید میزان کارایی بازاریابی اینترنتون و ارزیابی کنید.

  • تحلیلگرهای همسان بر روی پلتفرم: از جمله این تحلیلگرها می‌توان به فیسبوک اینسایتز، تحلیلگر توییتر و اینستاگرام اینسایتز (Insights) اشاره کرد. با استفاده از اینها می‌توان لایک‌ها، به‌اشتراک‌گذاری‌ها، ریتوییت‌ها، کامنت‌ها و پیام‌های مستقیم را مورد برسی قرار داد. اینجوری می‌توانید ببینید تلاش‌هاتون در زمینهٔ تشکیل شبکه اینترنتی تا چه حد نتیجه‌بخش بوده و محتوای‌تون تا چه حد توجه مخاطبین و به خودش جلب کرده است.
  • گوگل آنالیتیکس: کسایی که ار وب سایتتون باردید میکنن ، چگونگی فعالیت این افراد در سایت شما و عواملی که اون هارو تشویق میکنه از جمله مواردی هستند که گوگل آنالیتیکس میتونه به شما نشون بده .و شما به راحتی میتونید اون و با وب سایتتون همگام کنید و بدونید که یه تحلیلگر خیلی ارزشمندیه که هر وب سایتی باید در اختیار داشته باشه .

نظراتتان را با ما در میان بگذارید ...