درگیر-کردن-ناخودآگاه-حواس-پنجگانهاشه

درگیر کردن ناخوداگاه مشتری

 یکی از تکنیک هایی که  میتونه مشتری رو تحت تاثیر قرار بده درگیر کردن ناخودآگاه حواس پنجگانه اش می باشد.

 اگه بتونید در جریان تولید محتوا تون و توضیحات تون حواس پنجگانه مشتری و درگیر کنید خیلی راحت میتونید اونارو برای خرید متقاعد کنید. 

مثلاً شما قصد فروش یک کرم آرایشی دارید اگه فقط درباره ویژگی هاش بگید فقط تونستین حس شنوایی مشتری و درگیر کنید.

برای اینکه بتونید تاثیر بیشتری روی مخاطبتون بگذارید باید حس های بیشتری رو تحریک کنید.

مثلا میتونید محصولتون و آنباکس کنید به مشتری نشون بدید که هم حس بینایی اش رو درگیر کنید و هم از فوایدش بگید که حس شنوایش هم تحریک بشه.

اگه فروشگاه حضوری دارید که میتونه مشتری جنس محصولتون رو لمس کنه حس لامسه ش و درگیر کنید محصولتون بدین دست ش تابتونه اونو لمسش کنه

یا اینکه جنس مرغوب و نامرغوب رو کنار هم بزارید و مقایسه کنید تا به خوبی حس بینایی مخاطب تحریک بشه علاوه بر اون از تفاوت هاشون بگید به جای اینکه فقط درباره آن صحبت کنید.

شما میتونید با استفاده از آهنگ باصدای کم هم در کلیپ ها و هم در محیط کار حس شنوایی مشتری رو بصورت ناخوداگاه تحریک کنید.

و در نهایت هرچی شما حواس بیشتری و درگیر کنید نتیجه خیلی بهتری میگیرید.

نظراتتان را با ما در میان بگذارید ...