تولید محتوای خلاقانه در اینستاگرام

اینستاگرام

در گذشته وقتی صحبت از تولید محتوا به میان می‌آمد، ذهن انسان ناخودآگاه به سمت نوشتن متن، مقاله و کتاب می‌رفت، اما امروزه با همه‌گیر شدن شبکه‌های اجتماعی، عبارت «تولید محتوا» تعریف دیگری پیدا کرده و روش‌های مختلفی برای آن وجود دارد. امروزه تهیه و تولید محتوا در اینستاگرام، دغدغه‌ی بسیاری از صاحبان کسب و […]

تفاوت بلاگر با واینر و اینفلوئنسر

بلاگر

تفاوت بلاگر با واینر و اینفلوئنسر در چیست؟ با وجود بیش از ۳ میلیارد کاربر رسانه های اجتماعی، تمایز واضح بین یک بلاگر، واینر و اینفلوئنسر دشوار است. در این دنیای دیجیتالی در حال تغییر که در آن زندگی می کنیم، تعداد بیشماری فعال دیجیتالی، آژانس ها و مشاغل برای به اشتراک گذاری محتوا رقابت […]

۱۵ راه برای کسب درآمد از اینترنت

اینترنت

برای بسیاری از افراد، کسب درآمد آنلاین و از طریق اینترنت رویایی است که به حقیقت پیوسته است. این دسته از افراد اگر از طریق یک وب سایت یا یک فعالیت اینترنتی دیگر منبعی خوب برای درآمد پیدا کنند، ممکن است کار فعلی خود را رها کنند تا به کارآفرینی بپردازند، وقت بیشتری را با […]

۵ اشتباه بازاریابان محتوا

بازاریابان محتوا

برای هر تلاشی در جهت بهبود سئو سایت ، موانعی وجود دارد؛  ما در این مقاله می‌خواهیم به شما بیاموزیم که چطور از اشتباهات فراگیر بین بازاریابان در امان بمانید.  بدون به دست‌آوردن اعتباری مناسب برای لینک، گوگل به شما فرصتی برای حضور موفق در نتایج را نخواهد داد. اگر تلاش‌های شما در جهت بهبود […]

چند عامل کلیدی اهمیت عکاسی در بازاریابی دیجیتال

عکاسی

امروزه مارکتینگ شامل اجزای مختلفی است که رسانه‌های متنوع را پوشش می‌دهد. برای موفق شدن یک کمپین مارکتینگ لازم است تمامی فاکتورهای طراحی و اجرا را در نظر بگیرید و از آن‌ها درست استفاده کنید. بررسی خدمات مقرون به‌صرفه بازاریابی نشان می‌دهد عکاسی یکی از ضروری‌ترین عواملی است که در استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ نقش پررنگی […]

KPI به زبان ساده

KPI

با نزدیک شدن به اواخر سال تقریبا تمام کسب و کارهایی که بازده مالی قابل توجه دارند و برای بیزینس خود زحمات زیادی به خصوص در فضای دیجیتال کشیده اند به بررسی عملکرد و نتایج سال قبل خود میپردازند و بر اساس نتایج آن به برنامه ریزی و تدوین استراتژی های جدید در سال پیش […]

چطور مارکتینگ پلن بنویسیم؟

مارکتینگ پلن

در این مقاله قصد داریم یک راهنمای جامع درباره مارکتینگ پلن یا همان پلن بازاریابی ارائه دهیم. پس از ساعت‌ها جلسه با مدیران توانسته‌اید آن‌ها را متقاعد کنید که بازاریابی محتوایی‌تان اثربخش بوده است. این موضوع خبر خوبی است اما همچنان یک مشکل وجود دارد. رئیس شما می‌خواهد نگاه وسیع‌تر نسبت به استراتژی شما داشته […]

بازاریابی وفاداری راه برگشت مجدد مشتریان

بازاریابی وفاداری

بازاریابی وفاداری (Loyalty Marketing) چیست؟ در این نوع از بازاریابی، هدف اصلی، برگشت مجدد مشتریان فعلی به سوی محصول است. بر همین اساس، شما باید در مشتریان خود حس اعتماد را ایجاد کنید و علاوه برآن، با ارائه یک سری از پاداش ها، هدایا و پیشنهادهای جذاب، موجب حفظ مشتریان شده و خریدهای بعدی او […]

۴ ابزار تبلیغات اینترنتی قدرتمند

تبلیغات اینترنتی

با آنلاین شدن زندگی بشر تبلیغات اینترنتی به عنصر جدایی ناپذیر کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ تبدیل شد.  تمامی سبک‌های بازاریابی معرفی شده در کتب بازاریابی کلاسیک، امروزه به شکلی مدرن در حال معرفی مجدد خود هستند و هر روز دچار تغییر و تنوع بیشتر می‌شوند تا بتوانند تاثیر بیشتری روی جامعه مخاطبان بگذارند، جامعه مخاطبانی […]

همه چیز درباره افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ

کارآفرینان حوزه تجارت الکترونیک هوشمند که یک تجارت پر رونق را اداره می‌کنند، می‌دانند که برای رشد آن تجارت همیشه کارهای بیشتری می‌توانند انجام دهند. یکی از راه‌هایی که به تازگی و با پیشرفت دنیای دیجیتال مورد توجه قرار گرفته افیلیت مارکتینگ و یا بازاریابی از طریق همکاری در فروش است. این کار به معنای […]