آشنایی با تلگرام مارکتینگ
تلگرام دیگر فقط یک پیامرسان معمولی نیست. تلگرام قابلیتها و امکاناتی دارد که میشود بهراحتی از آن بهعنوان ابزار دیجیتال مارکتینگ و درخدمت رسیدن به اهداف گوناگونی استفاده کرد. این قابلیتها و مزایا چیست؟ آیا بازاریابی در تلگرام اصول خاص خودش را دارد؟ استراتژی بازاریابی تلگرامی چیست؟ آیا میشود در تلگرام تبلیغ کرد یا اسپانسر […]
سیستم مدیریت محتوا یا CMS را بشناسید
اگر می خواهید بدون دانش تخصصی مربوط به کد نویسی برای ایجاد محتوا، مدیریت و ویرایش آن در وب سایتهای فروشگاهی مبتنی بر CMSها، وارد بازار کار شوید و یا روی پروژه خود کار کنید، خیلی خوب است تا با انواع سیستم های مدیریت محتوا آشنایی داشته باشید. در این مقاله شما را با مفهوم […]
6 ترفند برای موفقیت در لینکدین
آیا می دانید لینکدین بیش از ۷۷۴ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد؟ معیاری که به تنهایی این پلتفرم را به یکی از برترین شبکه های اجتماعی جهان تبدیل می کند. آیا شما از لینکدین برای ارتقا اعتبار برند تجاری، شبکه سازی، افزایش مشتریان و درآمد در کسب و کار خود استفاده می کنید؟ چه […]
آنچه باید درباره بازاریابی بنری بدانید
تبلیغات بنری یا بازاریابی بنری (Banner ad) همه جا هستند، به هر وبسایتی پرطرفداری که میروید این تبلیغات را در بالا، پایین، وسط و کنارههای سایت خواهید دید. این بنرها که در اغلب زمان متحرک هستند (با فایل GIF ساخته میشود)، توجه بسیاری را به خود جلب میکنند و ممکن است کاربران را تشویق به […]
4 اصل مهم برای متخصص بازاریابی دیجیتال
پس از بررسی کانالهای اصلی تبلیغات آنلاین مانند سئو و ادوردز، بازاریابی محتوا، تبلیغات اینفلوئنسرمارکتینگ ،اسپانسر و شبکههای اجتماعی، تبلیغات کلیکی، ایمیل مارکتینگ و پیاده سازی و بهینه سازی کمپینهای دیجیتال مارکتینگ موفق توسط یک مدیر یا کارشناس دیجیتال مارکتینگ، امیدوارم در این پست بتوانم مطالب تکمیلی در زمینه بازاریابی اینترنتی با رویکرد پرفورمنس مارکتینگ […]
تفاوت سشن و کلیک در چیست؟
اختلاف کلیک و سشن (Session) همواره یکی از چالشهای موجود بر سر راه تبلیغدهندگان در انجام تبلیغات کلیکی بوده است. باور غلطی که در میان کاربران وجود دارد این است که این اختلاف از فراد (تقلب) ناشی میشود. در این مقاله قصد داریم پس از بررسی چیستی کلیک ارسالی از شبکه تبلیغاتی و سشن (Session) […]
راه های افزایش لایک اینستاگرام
هر روز افراد زیادی درباره اینستاگرام و چگونگی فعالیت در آن در گوگل سرچ میکنند اما بیشترین سوال در این مورد این است که: «راه افزایش لایک اینستاگرام چیست؟» این سوال کاملا طبیعی است، چه کسی نمی خواهد تعامل بیشتری در پست های اینستاگرام خود داشته باشد؟ مشکل اینجاست که ما فکر می کنیم باید […]
4 ترفند برای داشتن برند فراموشنشدنی
همانطور که بسیاری از صاحبان کسب و کار و مشتریان میدانند، تجربه برند برای هر شخصی منحصر به فرد است. تجربه برند شامل همه واکنشهای احساسی یک مشتری هنگام برخورد با یک برند است. این تجربه میتواند به سادگی مشاهده یک لوگو و فکر کردن به این باشد که «هی، من این نماد را میشناسم!» […]
شبکه های اجتماعی متداول برای کسب و کارها
به نظر میرسد که امروز تمام کسب و کارها اهمیت بازاریابی شبکههای اجتماعی را درک کردهاند و نیاز دارند تا در آنها حضور داشته باشند. حتما شما هم به عنوان یک خریدار قبول دارید که این شبکهها گسترش زیادی پیدا کردند و و نفوذ و قدرت عجیبی در تصمیم گیری نهایی شما دارند. فقط کافیست […]
6 ترفند جدید فریلنسری
اگر در حال خواندن این مقاله هستید، به صورت بالقوه به یک فریلنسر تبدیل شدهاید، تنها چند قدم چند قدم مانده تا یک فریلنسر موفق باشید. برای اینکار به یک سری مهارتهای جانبی و تکمیلی نیاز دارید که بتواند از شما یک فریلنسر حرفهای بسازد. در بخش اول این مقاله، به طور ویژه در خصوص […]