فروش در استوری ها صورت میگیره یا پست؟

حالا بریم ببینیم که چی میشه که یه نفر پست و استوری مارو میبینه و محصول ما به فروش میرسه

1 مخاطب از قبل مارو فالو داشته ،حالا یا از طریق تبلیغ و معرفی یا اینکه به محصولتون نیاز داشته و به هر دلیلی پیجتون و دیده و فالو کرده.

در این حالت احتمال اینکه پیجتون و از طریق استوری ببینه احتمالش بیشتره چون خیلی وقته شما رو فالو داره و اگه محتوای شما خوب باشه و باب سلیقه اش باشه استوریتون و براش اول میاره و احتمال اینکه از طریق استوری ازتون خرید کنه بیشتره.

2 مخاطب به محصولات شما نیاز داره

در این حالت مخاطب شما رو از طریق سرچ پیدا کرده مثلا زده کیف و پیج شما براش اومده بالا حالا مخاطب میزنه روی پیجتون و اول پست های شمارو میبینه که یه کلیاتی از پیج شما دستش بیاد و اگه طبق سلیقه و نیازش بودین شما رو فالو میکنه پس احتمال خرید از طریق پست هاتون در این حالت بیشتره .

3 مخاطب به محصولاتتون نیاز نداره اما بهش علاقه داره پس شمارو فالو میکنه اما اینکه ازتون خرید کنه یا نه کاملا به خودتون بستگی داره.

در این حالت مخاطب به محصول شما که مثلا کلاه هست علاقه داره میاد پیجتون و میبینه و اگه از مدل کلاه هاتون خوشش بیاد فالوتون میکنه و احتمال اینکه از استوری ها ازتون خرید کنه بیشتره .

پس شما تمرکزتون رو روی تولید محتوا تون خیلی بذارید و برای مخاطبینتون احساس نیاز ایجاد کنید .

حالا برای تولید محتوای حرفه ای میتونید خودتون وقت بذارید و آموزش ببینید و تحقیق کنید یا اینکه این کار رو به یک تیم تولید محتوای حرفه ای بسپارید و شاهد رشد و فروش عالی کسب و کارتون باشید .

نظراتتان را با ما در میان بگذارید ...