هشت-راز-بلاگرهای-موفق

7 راز بلاگرهای موفق

 چند رازی که  موفقیت شما در اینستاگرام تضمین میکنه:

راز 1 به روز باشید

 اینستاگرام هر روز در حال آپدیت کردن و به روز رسانی خودشه پس شما هم باید هر روز برای یادگیری تکنیک‌های جدید اینستاگرام وقت بگذارید.

راز 2 خاص باشید

هرچی پیج شما خاص تر باشه استقبال مخاطبان از شما بالاتره .مثلاً شما به جای اینکه یک پیج فروش لوازم آرایشی داشته باشید اگر یک پیج داشته باشید که فقط لاک های نود میفروشه خیلی خاص تره و مورد توجه بیشتری قرار می گیرید.

راز 3 مخاطبین تون رو بشناسید

ازشون اطلاعات بدست بیارید و بهشون اهمیت بدید و بررسی کنید که به چه چیزهایی علاقه دارند که همونارو بفروشید یا درباره همون موضوع تولید محتوا کنید.

راز 4 تولید آموزش های زیر یک دقیقه

 در هر زمینه ای که فعالیت میکنید ویدیو های آموزشی کوتاه بسازید  برای این کار کلی منبع هست که بتونید ازشون ایده بگیرید مثل گوگل یوتیوب تیک تاک راز 5 ارتباط سازی

راز 5 ارتباط سازی

با کسانی که در حال در حوزه کاری شما هستند ارتباط بگیرید اینجوری بازار کار خودتون رو میتونید بهتر بشناسید و باعث میشه که افراد دیگه شما را به هم معرفی کنند و افراد بیشتری شما را بشناسند و شما شاهد رشد کسب و کارتان باشید.

راز 6 جدابیت بصری

عکس پروفایل، بیو ،هایلایت ها ،کاور پستتون و پست ها برای اعتمادسازی مخاطبان خیلی مهمه پس سعی کنید این موارد را به صورت کاربردی مفید و زیبا در پیج تون قرار بدید.

راز 7 کپشن نویسی

حسابی درباره این موضوع در پستهای قبل توضیح دادیم چون یکی از عوامل خیلی مهمی هست که به رفتن شما به اکسپلور میتونه کمک کنه.

نظراتتان را با ما در میان بگذارید ...