وقتی مشتری میگه بعدا خدمت میرسم یا فکرامو میکنم بهتون خبر میدم چه پاسخی بهش بدیم ؟

یکی از ویژگی های مشترکی که توی همه ی ما به عنوان خریدار ممکنه وجود داشته باشه رودروایستی داشتنه

یعنی خودمون هم وقتی میخوایم چیزی و بخریم ممکنه رومون نشه مستقیم بگیم که مثلا قیمت محصول بالاست یا هر دلیل ذهنیه دیگ ای .

حالا اشتباهات  ما چیا میتونه باشه که مشتری احساس راحتی نکنه و خرید نکنه  

1 جوری با مشتری برخورد میکنیم یا محصولمون رو پرزنت میکنیم که مشتری اصلا با ما ارتباط برقرار نمیکنه  چه برسه به این که از ما خرید کنه

وقتی مشتری بهتون میگه خبرتون میکنم یا خدمت میرسم در کمال احترام اون و تایید کنید و بهش احساس راحتی بدین

بعد از مثلا دو روز یه یاد اوری به مشتری بکنید که فکراشو کرده یا ن چون ممکنه فراموش کنن ک خبر بدن و ازشون بپرسید که چه عاملی باعث شد ک ازتون خرید نکنن و مشکل خدمات شما کجا بوده ؟

و بذارید که راحت حرفشو بزنه و بهش گوش بدین

تا دلایل ،ایراد یا هر نظر دیگه ای که داشته رو بیان کنه

اینجوری شما به فروش نزدیک تر میشید چون دلایلی که قبلا نمیدونستید رو الان میدونید و اگر نیاز به اصلاح داره میتونید اون رو اصلاح کنید و اگه پاسخ درستی به خواسته اشون بدین احتمال خرید و بیشتر میکنید

نظراتتان را با ما در میان بگذارید ...