همه-امکانات-واتساپ-بیزنسو-میشناسی؟

همه امکانات واتساپ بیزنس و میشناسی؟

1_اطلاعات بیزنس تون

اطلاعات کلی شامل مواردی مثل لوگوی کسب و کارتون و روی عکس پروفایل،توضیح کلی از معرفی کارتون و ساعات کاری ،آدرس روی مپ،همچنین اضافه کردن وبسایت ،پیج اینستاگرام یا ایمیل (در صورت نیاز) میشه .

2_کاتالوگ محصولات

عکس کارتون رو همونجور که توی اینستاگرام میذارین توی واتساپ بیزنس هم بذارین مثلا اگه کار شما شیرینی پزی هست از نمونه محصولاتی که دارین توی اکانت واتساپ بیزنس درقسمت کاتالوگ برای جلب نظر خریداران بذارین.

3_پیام خوش آمد گویی

با فعال کردن این قابلیت کسانی که برای اولین بار به شما پیام میدن یک پیام کلی از معرفی شما وخوش امدگویی به صورت اتوماتیک دریافت میکنن.

این کار حس خوبی منتقل میکند.

4 پیام آماده

میتوانید یک پیام آماده برای زمانی که آمادگی پاسخ گویی ندارین در تنظیمات درست کنید تا اگر مشتری در ساعات غیر کاری یا روز تعطیل پیامی ارسال کرد انتظار دریافت پاسخ سریع نداشته باشد

5_ شورت کات ها

مشابه اینستاگرام در واتساپ بیزنس هم میتونین شورت کات هایی برای سوالات تکرار شونده درست کنید. مثلا اگر کار شما فروش لباس است نحوه ثبت سفارش که شامل اطلاعات شماره حساب، هرینه ارسال است میتواند به عنوان یک پاسخ سریع  با شورت کات ارسال ثبت شود.

6_تفکیک مشتریان

این کار از امکان label  برای دسترسی بهتر به مشتریان امکان پذیر است مثلا میتوانید همه مشتریانی که تازه سفارش ثبت کرده اند رو توی یک لیبل بذارید.

و مشتریانی که هنوز سفارششون رو کامل نکردند رو توی یک لیبل دیگه .

7_ لینک کوتاه

میتونید یک متن جالب برای مشتری هارو اینجا بذارید ،واتساپ خودش یک لینک کوتاه براتون میسازه که برای اشتراک گذاری واتساپتون با بقیه بهتره از این لینک استفاده کنید و با کلیک روی لینک افراد مستقیم میتونن پیام بدن.

نظراتتان را با ما در میان بگذارید ...