اینستاگرام

نصب اینستاگرام بر روی کامپیوتر

اینستاگرام

 این روزا استفاده از شبکه‌ های اجتماعی مثل اینستاگرام خیلی زیاد شده، جوری که خیلی از افراد روزانه بیشتر از سه یا چهار ساعت رو توی این فضا به سر می برن. خب درسته که همچین شبکه‌های اجتماعی خیلی میتونه به گسترش روابط کمک کنه، اما به هر حال وقت زیادی رو از شما می گیره.

من خودم چند وقت پیش به دلیل استفاده زیاد از اینستاگرام، برنامه رو از روی گوشیم حذف کردم. اما او رو از روی لب تاب حذفش نکردم، چون به هر حال دوست دارم که پست‌های دوستا و آشناهامو ببینم یا اینکه خودم توی پیجم محتوایی داشته باشم تا از دسترس خارج نشه. اما برای خیلی از افراد سوال که مگه میشه از اینستاگرام روی کامپیوتر هم استفاده کرد؟ بله البته که میشه. الان بهت میگم که چه طور میتونی باهاش کار کنی.

 اصولا برنامه اینستاگرام برای گوشی طراحی شده و از همون اول، هدف سازنده این نبوده که بشه اون رو روی لب ‌تاب یا سیستم کامپیوتری نصب کرد. اما به هر حال توی یه سری شرایط استفاده از این برنامه روی کامپیوتر خیلی بهتر جواب میده. فرض کنیم که شما مدیر تبلیغات یک شرکت هستین و قراره با پیج اینستاگرام در مرد شرکت تبلیغ کنین.

اینستاگرام

اگر که عکس های تبلیغی تون رو با کمک فتوشاپ می سازین بهتره که از اینستاگرام روی لپ تاپ برای پست گذاشتن استفاده کنین یا اگه می‌خوایین عکسی رو که قراره توی صفحه تون به اشتراک بذارین با تمام جزئیات از قبل چک کنین، مسلماً صفحه لپ تاپ به دلیل اینکه بزرگتره بهتر می تونه جزئیات رو در اختیار شما قرار بده.

چطور از روی لب‌تاب توی پیج اینستاگرامم عکس بزارم؟

 برای اینکه بتونی از روی لپتاپ توی پیج اینستاگرام یه عکس رو پست کنی، این مراحل رو طی کن:

اول اینکه انجام دادن این کار فقط با مرورگر کروم امکان پذیر هست.

برای پست گذاشتن باید یک سربرگ incognito در مرورگر کروم باز کنین. یعنی باید کلیدهای Ctrl+Shift+N رو هم زمان نگه داری. از منو گوشه سمت راست، گزینه More Tools رو بزن.

اینستاگرام

حالا وارد گزینه Developer Tools بشین. روی تصویر، عکس پوشی موبایل یا تبلت رو انتخاب کنین و وارد سایت اینستاگرام بشین. مشخصات حساب کاربری خودتون رو وارد کنین و بعد از انتخاب آیکون عکس، اون عکسی رو که روی سیستم ذخیره دارید، توی اینستاگرام به اشتراک بذارین.

نظراتتان را با ما در میان بگذارید ...