ایمیل

چطور یه آدرس ایمیل حرفه ای بسازیم؟

خیلی از ماها به همون آدرس ایمیلی که اولین بار ساختیم وفادار موندیم و هنوز با همون کار می‌کنیم. اما خب اون آدرس خیلی ساده و یا شاید بچه گانه ای که اولین بار برای ایمیلمون انتخاب کردیم، مناسب فضای کسب و کار نیست. پس باید یه آدرس جدید بسازیم که کاملا حرفه‌ای باشه و بتونه برند یا فضای کاری ما رو به خوبی به بقیه معرفی کنه. الان بهت میگم چطور باید یه آدرس مناسب برای ایمیلت بسازی.

ایمیل

 ساخت ایمیل با استفاده از هاست

 اگر قصد داری یک سایت یا وبلاگ بسازی، پس نیاز داری تا یه هاست تهیه کنی. بیشتر هاست ها خودشون ایمیل اختصاصی متناسب با کار شما رو براتون می سازن. درسته که این کار یه کم هزینه بیشتری براتون ممکنه داشته باشه، ولی یه خوبی داره، اونم اینه که دیگه آدرس ایمیلتون مناسب با فضای کاری تون هست.

اتصال ایمیل به سرویس ایمیل

 بعد از اینکه از طریق هاست ایمیل جدید ایجاد شد باید اون را به سرویس ایمیل متصل کنی. کافیه بری توی تنظیمات هاست قسمت ایمیل و دکمه Set up Mail Client رو بزنی.

ایمیل

 اتصال ایمیل به نرم‌افزار تجاری

 مرحله بعدی اینه که ایمیلتون رو به شکل مستقیم به نرم‌افزار تجاری تون وصل کنین. معمولاً برای این کار باید برین توی قسمت تنظیمات نرم افزار و گزینه Email Sending یا Domains رو فعال کنین. دیگه از این به بعد به شکل خودکار نرم افزار و ایمیل به هم متصل هستن.

 آدرس ایمیل حرفه ای

 برای اینکه آدرس ایمیلتون حرفه ای باشه باید این نکته را به خاطر داشته باشین، حتماً توی ایمیل اسمتو به هر شکلی شده به کار ببر. مثلا از اسم کوچیک و اسم مستعار به اضافه اسم فامیل استفاده کن.

ایمیل

میتونی حتی اون رو کوتاه تر کنی و از مخففش استفاده کنی. بهتره در کنار اسم، حرفه، شهر یا رتبه کاری تو هم توی آدرس به کار ببری مثلا از مخفف اسم و فامیلی به اضافه شغلت و شهری که که توش فعالیت می کنی استفاده کن. 

نظراتتان را با ما در میان بگذارید ...