چند تکنیک برای فروش بهتر

 ما باید کاری کنیم که مخاطبین از بین همه ی رقبا، مارو و انتخاب کنن و علاقه مند به خرید کردن از ما بشن! قانع کردن کسانی که مارو میشناسن و از کیفیت محصول ما مطمئن هستند کار سختی نیست چون از قبل تحقیقاتشون و انجام دادن و احتما اینکه مارو انتخاب کنن خیلی زیاده […]

وقتی مشتری بهمون میگه محصولمون گرونه چی بهش بگیم؟

وقتی مشتری بهمون میگه محصولتون گرونه چجور برخوردی باهاش داشته باشیم. 1 شما برسی کنید مشتری هاتون برای چه چیز هایی بهای زیادی دارند میپردازند و محصولتون رو باهاش مقایسه کنید . مثلا یک معلم برای تولید ویدئو های آموزشیش ماهانه 5 ملیون تومن به تدوینگر پول میده و شما یک پکیج اموزشی تدوین ویدیو […]

نکاتی برای یک بازاریابی اینترنتی موفق

بازاریابی

در این یادداشت می‌خواهیم به پنج نکته بازاریابی اینترنتی موفق بپردازیم که بهتر است بازاریابان اینترنتی و صاحبان سایت به آن‌ها توجه کنند و اهمیت بیشتری بدهند تا بتوانند فروش خود را به‌ شکل چشمگیری بیشتر کنند. نکته اول: افزایش سرعت سایت با رایج‌ شدن خریدهای اینترنتی در ایران و استفاده افرادی بیشتری از خریدهای […]

استراتژی STP در بازاریابی

STP

آیا تا به حال به خدمات و محصولات خود فکر کرده اید؟ چه کسانی هدف بازار شما هستند؟ مطمئنا پاسخ شما، همه مردم است، چرا که هیچ شرکتی نمی خواهد کل مردم را از دست بدهد و بگوید که قشر خاصی، فقط از محصولات من استفاده می کنند. اما واقعیت این است که شما نمی […]

9 راه جذب مشتری برای طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت شما میتواند راه خوبی برای راهنمایی مخاطبان، آگاهی بخشی به جامعه و همچنین کسب درامد باشد. این فرآیند قطعا به صورت خودکار اتفاق نمی‌افتد و بازدید کنندگان با رعایت نکات و استفاده از یک سری استراتژی های مشخص تبدیل به مشتری خواهند شد. در حقیقت بدون رعایت المان ها و قواعد تست شده […]

قیف بازاریابی به زبان ساده

قیف بازاریابی

بازاریابی، دانشی پیچیده است که با به کار بستن روش‌های گوناگون، می‌خواهد به یک نتیجه ساده برسد؛ فروش! اما این تمام ماجرا نیست. مشتری، محصول و فروش یک مثلث را تشکیل می‌دهند که ارتباط تنگاتنگی با هم دارند.  بازاریابی مانند یک داور یا واسطه، می‌خواهد از برآیند این سه عنصر یک تجارت سالم و پایدار […]

آشنایی با تلگرام مارکتینگ

تلگرام

تلگرام دیگر فقط یک پیام‌رسان معمولی نیست. تلگرام قابلیت‌ها و امکاناتی دارد که می‌شود به‌‌راحتی از آن به‌عنوان ابزار دیجیتال مارکتینگ و درخدمت رسیدن به اهداف گوناگونی استفاده کرد. این قابلیت‌‌ها و مزایا چیست؟  آیا بازاریابی در تلگرام اصول خاص خودش را دارد؟ استراتژی بازاریابی تلگرامی چیست؟ آیا می‌شود در تلگرام تبلیغ کرد یا اسپانسر […]

6 ترفند برای موفقیت در لینکدین

لینکدین

آیا می دانید لینکدین بیش از ۷۷۴ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد؟ معیاری که به تنهایی این پلتفرم را به یکی از برترین شبکه های اجتماعی جهان تبدیل می کند. آیا شما از لینکدین برای ارتقا اعتبار برند تجاری، شبکه سازی، افزایش مشتریان و درآمد در کسب و کار خود استفاده می کنید؟ چه […]

آنچه باید درباره بازاریابی بنری بدانید

بازاریابی بنری

تبلیغات بنری یا بازاریابی بنری (Banner ad) همه جا هستند، به هر وبسایتی پرطرفداری که می‌روید این تبلیغات را در بالا، پایین، وسط و کناره‌های سایت خواهید دید. این بنرها که در اغلب زمان متحرک هستند (با فایل GIF ساخته می‌شود)، توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنند و ممکن است کاربران را تشویق به […]

راه های افزایش لایک اینستاگرام

لایک

هر روز افراد زیادی درباره اینستاگرام و چگونگی فعالیت در آن در گوگل سرچ می‌کنند اما بیشترین سوال در این مورد این است که: «راه افزایش لایک اینستاگرام چیست؟» این سوال کاملا طبیعی است، چه کسی نمی خواهد تعامل بیشتری در پست های اینستاگرام خود داشته باشد؟ مشکل اینجاست که ما فکر می‌ کنیم باید […]