4 مزایای بازاریابی آنلاین

مزایای-بازاریابی-آنلاین

با بررسی رفتار مشتری و ویژگی‌هایی از قبیل سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی و … می‌توانید مشتریانی را که احتمال بالاتری برای خرید دارند و بیشتر با برند شما درگیر می‌شوند، پیدا کنید، محصولات مشابه با سلیقه‌ی اونارو در اختیارشون قراربدین و پیشنهادهای جذابی بهشون ارائه بدین. این ویژگی به شما فرصت می‌دهد، لحظه به لحظه […]

هزینه ی فعالیت‌های بازاریابی آنلاین

هزینهٔ-فعالیت‌های-بازاریابی-اینترنتی-(آنلاین)

فعالیت های اینترنتی میتونه هزینه های زیادی به همراه داشته باشه ،اما خوشبختانه امکان سازگار کردن هزینه ها با بودجه های در نظر گرفته شده برای بازاریابی آنلاین وجود دارد.و از قبل باید هزینه های سالانه ، هاست و دامین وب سایت کنار بذارید تا از کارکرد موثر مهمترین بخش بازاریابی اینترنتی تون خیالتون راحت […]

7 ابزار بازاریابی اینترنتی

7 ابزار بازاریابی اینترنتی

برای معرفی محصولات و خدماتتون نیاز دارید که با ابزار های مختلف دیحیتال مارکتینگ برای بازار یابی آشنا باشید بازاریابی اینترنتی ۷ زیر شاخه اصلی:

درگیر کردن ناخوداگاه مشتری

درگیر-کردن-ناخودآگاه-حواس-پنجگانهاشه

 یکی از تکنیک هایی که  میتونه مشتری رو تحت تاثیر قرار بده درگیر کردن ناخودآگاه حواس پنجگانه اش می باشد.  اگه بتونید در جریان تولید محتوا تون و توضیحات تون حواس پنجگانه مشتری و درگیر کنید خیلی راحت میتونید اونارو برای خرید متقاعد کنید.  مثلاً شما قصد فروش یک کرم آرایشی دارید اگه فقط درباره […]

فروش در استوری ها صورت میگیره یا پست؟

فروش در استوری ها صورت میگیره یا پست؟

حالا بریم ببینیم که چی میشه که یه نفر پست و استوری مارو میبینه و محصول ما به فروش میرسه 1 مخاطب از قبل مارو فالو داشته ،حالا یا از طریق تبلیغ و معرفی یا اینکه به محصولتون نیاز داشته و به هر دلیلی پیجتون و دیده و فالو کرده. در این حالت احتمال اینکه […]

با ذهن مخاطبینت بازی کن

با ذهن مخاطبینت بازی کن

بریم ببینیم چجوری با بازی دادن ذهن مخاطبینمون محصولمون و بفروشیم. خب ذهن ما هر چیزی که سرگرمش کنه رو خیلی دوست داره!و دلش میخواد که دنبالش کنه. خب شما باید یه بازی طراحی کنید که مخاطب وقتی میخواد از نقطه a به b برسه با یه بازی این مسیر و طی کنه. مثل همون […]

انتخاب های مشتری تون و محدود کن

انتخاب های مشتری تون و محدود کن

ذهن پردازش گر ما معمولا وقتی چندتا گزینه وجود داره گیج میشه و نمیتونه تصمیم گیری کنه ! شما باید بیاین انتخاب و برای مشتری راحت کنید تا بتونن به راحتی ازتون خرید کنن. اما چجوری ؟! مثلا وقتایی که فروشنده ازمون میپرسه چجوری میتونم کمکتون کنم؟تو چه رنج قیمتی میخواین؟ چی مد نظرتونه؟چه رایحه […]

وقتی مشتری میگه بعدا خدمت میرسم یا فکرامو میکنم بهتون خبر میدم چه پاسخی بهش بدیم ؟

وقتی مشتری میگه بعدا خدمت میرسم یا فکرامو میکنم بهتون خبر میدم چه پاسخی بهش بدیم ؟

یکی از ویژگی های مشترکی که توی همه ی ما به عنوان خریدار ممکنه وجود داشته باشه رودروایستی داشتنه یعنی خودمون هم وقتی میخوایم چیزی و بخریم ممکنه رومون نشه مستقیم بگیم که مثلا قیمت محصول بالاست یا هر دلیل ذهنیه دیگ ای . حالا اشتباهات  ما چیا میتونه باشه که مشتری احساس راحتی نکنه […]

چجوری به مشتری قیمت اعلام کنیم ؟!

چجوری به مشتری قیمت اعلام کنیم ؟!

ما چون خودمون قیمت تولید محصولمون و سودی که روی اون کشیدیم رو میدونیم ممکنه وقتی میخوایم قیمت رو به مشتری اعلام کنیم یه حس نگرانی و استرس داشته باشیم که حتی یه وقتا این حس رو به مشتری هم میدیم. اما در نظر نمیگیریم که این سود ،حاصل زحمت و وقتی هست که ما […]